Ciekawostki, wskazówki ze świata marketingu okiem naszych specjalistów. Zapraszamy!
Platforma społecznościowa Threads zyskała ponad 100 milionów użytkowników w ciągu pięciu dni od jej uruchomienia – poinformował Mark Zuckerberg, szef koncernu Meta, do którego należy nowy serwis. Aplikacja, która jest bezpośrednią konkurencją dla Twittera, stała się najszybciej rosnącą platformą internetową w historii i wyprzedziła ChatGPT.
Twoje efekty działalności marki w social mediach są niezadowalające mimo regularnej publikacji postów na Facebooku, Instagramie czy Twitterze? To znak, że coś poszło nie tak. Aby dowiedzieć się, co należy zmienić, potrzebny będzie audyt działań w kanałach social media.
Na Tik Toku obecnie są wszyscy celebryci. Coraz częściej pojawiają się również i sportowcy. Chyba każdy z nas widział tańczącego Lewandowskiego, czy prężącego muskuły Ronaldo, nie wspominając o viralowych prankach.
Prowadząc sklep internetowy lub firmową stronę WWW, bardzo często wysyłamy mailingi i nie obserwujemy wzrostu sprzedaży, a nawet zainteresowania ofertą. Brzmi znajomo, prawda?
Cała branża influencer marketingu wiąże spore nadzieje związane z postępowaniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dotyczącym oznaczenia reklam na kontach twórców w social mediach.
Prowadzenie bloga to nie tylko okazja do stania się ekspertem w swojej dziedzinie dla swoich klientów, ale również wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie Twojej strony.
Pandemia koronawirusa bardzo mocno zachwiała nie tylko polską, ale światową gospodarką. Jednocześnie sprawiając, że w ciągu kilku miesięcy na rynku zaszły zmiany, które w normalnych warunkach trwałyby kilka lat. Tempo digitalizacji rynku B2B znacznie przyspiesza, a chyba to dopiero początek.
Facebook wprowadza w Polsce tryb znikających wiadomości, dostępny zarówno w Messengerze, jak i na Instagramie. Nowa funkcja sprawi, że wiadomości będą automatycznie usuwane po ich przeczytaniu i wyjściu z czatu.